Sorry for my bad English
problem very serious loss of information.
I have the following problem,
I have several laptops, each with different user names, these days I shook my information from an old hard drive to a new hard drive, using XYplorer
by means of an external USB disc drive, the transfer was successful, and even verify that the files were fine.
disconnect the external reader, remove the hard disk and then when installing the new hard drive on the laptop I got the surprise that the name of the folder was found.00 and impossible to get into the folder, see on the internet the cause of lost or if the files are still there.
I'm desperate because they are 2 years of information that may be lost
What do you suggest I do? that software used to recover files or make visible
some say it could be a virus, but constantly scanning the hard drives.
others say that as the files belong to different users can not access them and are still there
others say you should use specialized browsers for secure file transfer and avoid loss of data, is this true?
Thank you
-----------------
Original language
Hola
problema muy grave perdida de informacion.
Tengo el siguiente problema,
yo tengo varios computadores portátiles, y cada uno con diferentes nombres de usuarios, en estos días moví la información de un disco duro viejo, a otro disco duro nuevo, usando xyplorer
por medio de un lector externo de discos por USB, la transferencia fue exitosa, e incluso verifique que los archivos estuvieran bien.
desconecte el lector externo, saque el disco duro y luego cuando coloque el disco duro nuevo en el portátil me lleve la sorpresa que el nombre de la carpeta era found.00 e imposible de entrar en la carpeta, consulte en la internet la causa de la perdida o si los archivos aun están ahí.
estoy desesperado pues son 2 años de informacion que posiblemente se perdio
¿que me sugieren que haga? que software usar para recuperar o hacer visible los archivos
unos dicen que pudo ser un virus, pero yo escaneo los discos duros constantemente.
otros dicen que como los archivos pertenecen a diferentes usuarios no se pueden acceder a ellos y aun están ahí
otros dicen que se debe usar exploradores especializados para la transferencia segura de archivos y así evitar la perdida de información, ¿esto es verdad?
Gracias
XYplorer Beta Club